مدال نقره پارالمپیک بر گردن فاطمه همتی+ ویدیو نتیجه بازی آث میلان و لاتزیو در سری آ+ ویدیو خلاصه بازی| هیجان‌انگیز و بی‌برنده! حمله هاشمی‌نسب به علی پروین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی بارسلونا و وایادولید| آتش بازی شاگردان فلیک مدافع نیوکاسل شاگرد ستاره بارسا می‌شود حسرت تلخ شاهی | حذف تیرانداز مشهدی بخاطر ماشه‌های سبک‌تر تیم مشهد با ورژن حسینی در لیگ برتر نتیجه و ویدئو بازی ساره جوانمردی در فینال تپانچه بادی پارالمپیک پاریس (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | اولین طلای ایران علی پروین: به نکونام فرصت دهید جوانمردی و شاهی در فینال تپانچه ده متر صعود حق شناس به نیمه نهایی تکواندوی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ماجرای کلاهبرداری عجیب از اموال علی انصاریان توسط نزدیکانش | ننه علی تهدید به قتل شد + جزئیات استقلال - الغرافه در حضور ۸ هزار تماشاگر! تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و لیورپول در لیگ برتر انگلیس | جنگ بزرگ هلندی‌ها در جزیره درباره دو مدال نقره روز دوم کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس پرسپولیس تعطیل شد اخطار لالیگا به بارسلونا درباره اولمو سانچو؛ جدیدترین خرید چلسی
سرخط خبرها

میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست

  • کد خبر: ۲۴۰۹۲۲
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
میرشاد ماجدی صراحتا اعلام کرد در ماجرای احضار برخی مسئولان هیچ گونه خطایی به گردنش نیست و از این موضوع اطمینان قطعی دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، میرشاد ماجدی در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری A آسیا، اظهار داشت: مطمئنا بازیکنان قدیم، مربیان جدید ما خواهند بود. ان‌شاالله با همکاری فدراسیون فوتبال و کمیته‌های مختلف، بتوانیم در آینده نزدیک بتوانیم اکثر این نفرات را در لیگ یا تیم‌های ملی پایه ببینیم. وی درمورد بازدید از ورزشگاه شهدای شهر قدس، گفت: در ۲ روز گذشته درمورد استادیوم‌ها صحبت کردیم. صحبت‌هایی شد که برخی تیم‌های تهرانی در شهرستان بازی کنند. علیرغم اینکه تجهیز استادیوم به فدراسیون و هیات فوتبال ربطی ندارد، از ساعت ۶ صبح خدمت شهردار شهرقدس بودم. بازدید میدانی و سپس جلسه خیلی خوبی با اعضای شورای شهر داشتیم. ماجدی ادامه داد: قول دادند از اولین مسابقه لیگ برتر همه تجهیزاتی که کمیته نظارت بر استادیوم‌ها خواسته را آماده کنند. چمن بسیار عالی بود و درحال آماده سازی دورِ پیست بودند. مقدار لوکس نور هم کم بود که قرار شد تا اولین بازی تیم هوادار، همه مشکلات برطرف شود. جلسه ۴-۳ ساعته خوبی برگزار شد و خوشحالیم تیم هوادار می‌تواند در تهران بازی کند.

رئیس هیات فوتبال استان تهران درخصوص انتشار اسامی جدید احضار شده به دادگاه، عنوان کرد: باید با فساد و هر اتفاقی که خارج از صحنه فوتبال می‌افتد، مبارزه کرد. من را هم برای پاره‌ای از توضیحات دعوت کردند. در رابطه با فساد هرکجا باشد می‌روم و پاسخگو خواهم بود. اگر ریالی غیر مشروع در زندگی من آمده باید برگردانم و تاوان آن را بدهم ولی از خودم مطمئن هستم. با فراغ بال این کار را انجام می‌دهم. در دادگاه حاضر می‌شوم و پاسخگو هستم. وی افزود: فقط از این ناراحت هستم که وقتی در مظان اتهام هستیم نه مجرم، نباید رسانه‌ها اینطور برخورد کنند. رسانه و مردم برای ما حرمتی قائل بودند. فکر می‌کنم عواملی دست به دست هم دادند تا این شان و شخصیت را از ما بگیرند. خیالم از خودم راحت است، در دادگاه حاضر می‌شوم و هر سوالی در این مورد باشد پاسخ می‌دهم.
ماجدی درخصوص اینکه آیا برایش پاپوشی درست شده، گفت: باید با دادستان رفسنجان صحبت کنم. به هرحال سوالاتی دارند و خبر‌هایی به آنها رسیده که باید پاسخگو باشیم. ان‌شاالله وقتی حضور پیدا کردم شفاف سازی می‌کنم. وی درمورد اینکه آیا از افرادی که در بازداشت بودند خبری به دادستانی رسیده، عنوان کرد: تنها چیزی که به من اعلام شده اسن است که گزارش شده شما فلان کار را انجام داده‌اید. باید برویم ببینیم چه کاری است و خودم هم نمی‌دانم برای چه کاری به آنجا می‌روم. فقط گفتند گزارشی آمده که باید برویم ببینیم آن گزارش چیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->